Klacht: solden oplichting

op 19 juli 2012 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb gisteren in de Hema in Maasmechelen 7 flessen wijn gekocht en toen ik op het internet de wijn opzocht bij Hema zag ik dat de normale prijs niet overeen kwam met die op de fles.Op de fles was de prijs van alle flessen 10€ en daar ging 50% af,maar geen enkele fles heeft ooit 10 € gekost dus zijn de prijzen eerst duurder gemaakt om dan solden erop te geven.Dus mijn positieve gevoel van een koopje gedaan te hebben sloeg om in een gevoel ven bedrogen en opgelicht te zijn.Jammer want ik vond de Hema al jaren een leuke winkel en ging dus vroeger geregeld ook al in Nederland bij Hema winkelen.Ik heb niet verder gezocht naar de rest van de artikelen

een oplossing die zorgt dat ik met vertrouwen bij jullie terug kan gaan winkelen en bij een soldenaankoop zeker ben dat het ook echt solden is en dat prijzen kloppen met wat je op het internet bij Hema terug kan vinden.Jullie geven tekst en uitleg over de wijn en de prijs erbij klanten kunnen dus zien wat de gewone prijs is en die moet kloppen met de prijs in de winkel.Het is aan jullie om ons een gezin met drie oudere kinderen die ook ontgoocheld zijn ons gevoel van vertrouwen terug te geven.

Alle klachten die gemeld zijn door CPaulissen