Klacht: Smsjes

op 25 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb de afgelopen maand voor de eerste keer een bedrag moeten betalen voor de sms dienst van CMTelecom. Ik heb mij nergens voor aangemeld en ik snap niet waar dit vandaan komt.

Het is een klein bedrag maar ik zou het toch graag terug willen, het gaat om een bedrag van €4,50.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 06 juni 2017 om 11:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Rhaver