Klacht: Smsjes

op 25 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de afgelopen maand voor de eerste keer een bedrag moeten betalen voor de sms dienst van CMTelecom. Ik heb mij nergens voor aangemeld en ik snap niet waar dit vandaan komt.

Gewenste Oplossing:

Het is een klein bedrag maar ik zou het toch graag terug willen, het gaat om een bedrag van €4,50.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 06 juni 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rhaver