Klacht: Smsje versturen zonder dat gedupeerde zelf gestuurd heeft.

Roskams op 08 juli 2020 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Mijn schoonmoeder zou zogezegd zelf go hebben gestuurd naar het nummer 9997 om 9u.22 hebben zij laten weten aan telenet.
Echt met het zelf te onderzoeken blijkt dat dit niet zo is.Wetende dat zij amper smsjes stuurt want alle communicatie verloopt via andere kanalen.
Vond het al raar dat ik bericht kreeg dat ze 6 euro extra verbruikt had. Bizar dat dit dan ook maar 1 week gebeurt? Als je zo bij iedereen een week 6 euro gaat afpakken haal je natuurlijk wel een mooi bedrag binnen.

Ik zou tevreden zijn als telenet zijn klant geloofd en beter onderzoek doet ipv deze afzetpraktijken te geloven.
Als ze nu effectief dit nummer zou gestuurd hebben dan ging ik akkoord met de kosten die erbij kwamen maar op deze manier kan ik mij er niet bij neerleggen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 19 oktober 2020 om 12:40 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Roskams