Klacht: sms maffia 3555

op 02 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuw voor mij: enorme rip off door bedrijven met medeweten van elke telefoonaanbieder. Rekening telefoon : 14 x 3 euro aan smsjes. Say what? … Ben nu al uren bezig allerlei berichten hierover te lezen die terug gaan naar 2008. Wacht even….huh…DUS:
-Je doet ergens aan mee of soms zelfs niet eens.
-Je drukt per ongeluk op iets en gaat een abonnement aan.
-Alles wordt zo wazig mogelijk gebracht.
-Je krijgt geen duidelijke aanmelding of bericht vd kosten.
-Vrijwel iedereen ziet het pas als de rekening komt.
-( omdat het niet duidelijk is )
-Normaal gesproken als je een abonnement aan gaat kun je dit binnen
8 dagen kosteloos opzeggen, maar hier wordt op willekeurige tijden
een bedrag afgeschreven al voor dat je het op zou kunnen zeggen.
-Er is geen duidelijkheid over het aantal berichten en wanneer je deze
kunt verwachten.
-enz enz

Als je door al deze verhalen heen leest zie je overal hoe je het op kan
lossen ALS HET AL GEBEURD IS.
-je moet een STOP sms sturen
-je kunt smsdiensten blokkeren via payinfo en je telefoonaanbieder

MAAR…
WAAROM GEVEN TELEFOONAANBIEDERS DEZE BEDRIJVEN DE MOGELIJKHEID OM DIT TE BLIJVEN DOEN ???

WAAROM WEET SCHIJNBAAR ELKE ORGANISATIE (telefoonaanbieders, consuwijzer, radar enz ) HIER VAN EN WORDT DIT NIET GESTOPT???

Iedereen snapt toch dat dit FOUT is. En dat niemand op ongevraagde hele dure smsen zit te wachten. Niemand vd mensen die zich kapot schrikken van de rekening heeft bewust er voor gekozen om zich hier voor aan te melden.
Je kunt het dom vinden dat iemand er in stinkt, maar het wordt zo gehaaid gespeeld dat je het niet in de gaten hebt.

MAG DAT DAN ZO MAAR ????

Ik begrijp dat niet.
Telefoonaanbieders hebben dagelijks hier mee te maken. Ik heb een online meldingsformulier SMSdiensten ingevuld: daarin staat beschreven dat je de kosten niet terug krijgt wanneer je akkoord bent gegaan met de voorwaarden vd sms dienst.
LEKKER MAKKELIJK. Als dat niet duidelijk wordt aangegeven of als je bv via whatsapp reageert omdat er gezegd wordt dat je versie verouderd is.

Zo is iedereen vogelvrij en 1 KLIK verwijderd van een veel te hoge rekening.

BELACHELIJK. DOE ER IETS AAN CMtelecom T-mobile KPN Vodafone enz enz

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb. Ik wil dat iedereen zijn of haar geld terug krijgt. Ik wil dat dit soort diefstal bestraft en gestopt wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 mei 2016 om 12:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door elliot ness