Klacht: sms berichten van tjoover

op 17 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik krijg steeds 4 sms jes van tjoover of ik gauw wil meespelen en dat ik kan winnen.
Weet niet of dit van mijn rekening word afgeschreve ik doe verder niets met de sms jes dan van mijn telefoon wissen.
Heb een sms je terug gestuurd met stop met zenden van deze berichten maar die komt niet aan.
Weet ook niet of het goed is om op deze website te gaan dus kunt u mij helpen??
Met vriendelijke groet Tieneke

als ik geen sms jes meer krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 08 november 2016 om 09:57 geantwoord