Klacht: SMS bericht

op 03 oktober 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een sms met daarin een melding dat ik €7,50 per week moet gaan betalen. Ik weet hier nergens van af en heb me hiervoor ook niet aangemeld. Ik heb geprobeerd het afmeldcommando te sturen, maar krijg een melding terug dat het niet gelukt is.

Ook via payinfo.nl krijg ik dit niet opgezegt. op www.smsafmelden.nl staat dat ik geen actieve service hebt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer dit word stop gezet en hier verder niks hoef voor te betalen aangezein ik me hiervoor nooit hebt aangemeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ipvdvliet