Klacht: SMS bericht

op 03 oktober 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik kreeg een sms met daarin een melding dat ik €7,50 per week moet gaan betalen. Ik weet hier nergens van af en heb me hiervoor ook niet aangemeld. Ik heb geprobeerd het afmeldcommando te sturen, maar krijg een melding terug dat het niet gelukt is.

Ook via payinfo.nl krijg ik dit niet opgezegt. op www.smsafmelden.nl staat dat ik geen actieve service hebt.

Ik ben tevreden wanneer dit word stop gezet en hier verder niks hoef voor te betalen aangezein ik me hiervoor nooit hebt aangemeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ipvdvliet