Klacht: SMS

op 19 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probleem nog steeds niet opgelost. Inmiddels al een maand bij Hollandsnieuwe bekend en wat doen zij….standaard emailtjes sturen. Helaas kan niet anders dan zij nu officieel in gebreke te stellen. Wat een verschrikkelijk slechte service beidt dit bedrijf zeg!!!!

Wij zijn een week verder en op een telefoontje en een emailtje na geen steek verder. Kan nog steeds geen SMS uit buitenland ontvangen. Hebben alles geprobeerd maar het is duidelijk dat het aan Hollandsnieuwe ligt. En wat doet Hollandsnieuwe???????
Wellicht is de beste oplossing om niet meer te betalen en snel op zoek naar een goede provider te gaan……

Gewenste Oplossing:

Netwerkprobleem bij Hollandsnieuwe oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Elsepels