Klacht: Slechtste Klanten Service EVER!

op 25 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Internet werkt niet,ik vraag het opnieuw aan omdat ik een nieuwe iPhone heb aangeschaft,na 3 keer 20minuten gebeld te hebben eindelijk iemand aan de lijn,die begrijp wat ik bedoel,maar het omzetten naar internet,zou pas 3 weken later kunnen plaatsvinden,na 4 weken nog steeds niets,ben nu inmiddels 11 belletjes keer minumaal 20minuten verder,maar nog niets,dus dan wil ik het contract opzeggen,meneer geen enkel probleem bij hollandsnieuwe,behalve dan dat ze je ook daar 3 weken op laten wachten,en nog steeds gewoon factureren,in hemelsnaam hoe kom ik van deze lui of!

per derict afgesloten worden bij Hollands nieuwe

6 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 31 december 2012 om 09:51 geantwoord

Beste klant,

Je afkoopsom is inmiddels in goede orde ontvangen. Je abonnement wordt op 4 februari aanstaande gedeactiveerd. Mocht je nummerbehoud willen doorvoeren, dan kun je dit voor deze datum doorgeven aan je nieuwe provider. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dan horen we die graag.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door dutchink