Klacht: SLECHTE SERVICE

op 11 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 5 september zou ik een pakket ontvangen. Bezorger heeft om 10.00 uur aangebeld, ik doe de deur open en de bezorger rijdt weg en meld het bedrijf dat het adres onjuist is. Onzin de deur is wel open gedaan!
Contact opgenomen met de klantenservice, belachelijk lange wachttijd, afgesproken dat het pakket donderdag geleverd zou worden, kwam niets van terecht. Vrijdag gebeld medewerker heeft beloofd dat het pakket maandag 10 september geleverd zou worden, MOOI NIET.
11 september weer gebeld, extreem lange wachttijd, nu beweert de medewerker dat er een storing is en het pakket morgen wordt geleverd.
IK ZAL ECHT NOOIT MEER IETS BESTELLEN WAARVAN DPD DE AFLEVERSERVICE IS!

AAN AFSPRAKEN HOUDEN
PAKKET NETJES AFLEVEREN
KORTERE WACHTTIJDEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 20:11 geantwoord

Hallo Rachime,
Ik begrijp volkomen dat je hier teleurgesteld in bent. Het feit dat je zo lang op je pakket moet wachten, verdient geen schoonheidsprijs.
Daarnaast is het natuurlijk niet netjes van de bezorger dat die gewoon weg gaat. Ik ga hier dan ook een melding van maken, zodat er interne maatregelen genomen worden. Ik begrijp dat jij hier nu niets aan hebt, maar ik wil voorkomen dat het vaker gebeurt.
Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door R R