Klacht: Slechte kwaliteit hoesjes samsung galaxy s7 edge

op 15 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen vrijdag was het dan zover. Ik mocht mijn contract verlengen. Ik kreeg een hele vriendelijke medewerker aan de lijn die mij vriendelijk heeft geholpen. Na lang overleggen (van mijn kant, bedankt voor het geduld van de medewerker) ga ik dan toch overstag om bij mijn nieuwe telefoon een speciaal hoesjes pakket te bestellen.Glasplaatje en cover voor de achterkant. Mijn telefoon was gelukkig de dag erna al in mijn bezit. Top toestel en top kleur!!! Miste alleen de covers, maar omdat het zaterdagavond was kon ik pas maandag weer contact openemen. en dan komt het: Na een halve ochtend geprobeerd te hebben de juiste afdeling te pakken te krijgen, (werd van het bekende kastje naar de muur gestuurd) kreeg ik de juiste afdeling te pakken en die medewerker heeft me dan uitstekend geholpen. Met het gevolg dat ik de dag erna dinsdag (gisteren) het beloofde setje alsnog binnen kregen. en dan…..in 1 woord ELLENDE!!!! De achterkant wat een zachte jelly coat zou zijn was keihard en u raad het al kapot! Ik bel gelijk met de afdeling…….en ipv van een nette aardige medwerker aan de lijn te krijgen kreeg ik Peter aan de lijn. Toen ik vertelde dat ik het procuct kapot had binnen gekregen volgende na eerst een geïrriteerde diepe zucht het antwoord: Ja weet ik ook niet wat u moet doen u kunt terugsturen en dan kijken we wel wat we er mee doen of je gaat naar de winkel dat ze het dan daar maar oplossen. Ik geef nog aan dat ik dit geen klantenservice/oplossing vond, werd het afgedaan met, dat ik het maar zelf moest oplossen. Nu ik super teleurgesteld naar de winkel in Brunssum en daar SUPER GOED GEHOLPEN DOOR KEVIN! Peter misschien eens bij hem in de leer? Hij weet hoe hij zijn klanten moet helpen. Hij regelt voor mij een nieuwe achterkant en plakt de voorkant voor me erop. En nu 1 dag later, zit er al een barst in, nu niet aan de achtercover maar aan de voorcover. Het is gewoon slechte kwaltiteit. Waarschijnlijk doordat de zijkanten doorlopen. Daarbij zit er in de cover aan de achterkant een super grote luchtbel die er niet uit gaat alleen als je het ietstje van de telefoon afdoet.

Ik wil dit set werkend, een vervangende voorkant en een fatsoenlijke achterkant. Kortom iets wat fatsoelijk functioneerd/uitziet. Ik heb een spiksplinternieuwe telefoon maar door de slechte kwaliteit van de bescherming ziet hij eruit als een vot. Graag een gepaste oplossing (anders zie ik mij genoodzaakt niet te gaan betalen voor deze set aangezien hij niet voldoet aan de verwachtingen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht FJMJ

3 jaren geleden - Wat denk je?!?!?!? Vorige week door Vodafone gebelt hoe het zat met bovenstaande klacht?!?!?!? hahahahaha laat me niet lachen na een jaar!!! Inmiddels had ik het al opgelost met de medewerkers in de shop die wel tijd hebben voor hun klanten en dit soort klachten serieus nemen. Het is duidelijk te merken, ook bij de klantenservice van Vodafone dat ze zijn overgenomen door Ziggo! Die gaat opdezelfde manier te werk!

Alle klachten die gemeld zijn door FJMJ