Klacht: Slechte kwaliteit en onbekwame monteurs

op 03 februari 2018 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Keuken is nu 1,9 jaar oud en zijn al meer dan 10 keer teruggewenst voor garantie keuken door monteur beschadigd nieuw onderdeel al beschadigd in de doos
Apparatuur al 4 keer kapot geweest kookkraan stuk kan worden gerepareerd onder coulance kost dan 400€ asociaal.
Klantenservice de ene begripvol de anderen kort door de bocht en bot.
Al de ellende heeft mij al 1,5 vrij gekost om monteurs binnen toelaten.

Als keuken wordt gedemonteerd en geld terug of een nette komposatie.
Voor alle ellende die we hebben met keuken van 23000€.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Spek, Wat vervelend om te lezen dat de keuken geheel schadevrij is gemonteerd. Ik ga uw bericht in behandeling nemen en zorg er voor dat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska Blom - KeukenConcurrent

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Beste meneer Spek,

Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er inmiddels contact met u opgenomen is en dat de klacht en de oplossing met u besproken zijn. Per mail is hetgeen besproken is ook aan u toegestuurd, inclusief de besproken tegemoetkoming. Goed om te vernemen dat de oplossing in gang is gezet.

Mariska Blom - KeukenConcurrent

Heeft op 05 februari 2018 om 20:31 geantwoord

Geen woorden voor zeer teleurgesteld

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Spek, Ik heb vernomen dat het intussen toch tot een overeenstemming gekomen is. Goed dat te vernemen. Met vriendelijke groet, Mariska Blom - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door alco.spek@ziggo.nl