Klacht: Slechte communicatie

op 15 november 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Bij Keukenconcurrent een keuken gekocht. Uiteindelijk was deze toch niet hoe we hem wilden hebben en hebben wat relatief kleine aanpassingen gedaan. Deze kleine aanpassingen hebben een derde gekost van het totaalbedrag. Wij hadden twee van de meerdere keukenkasten al betaald, voor deze twee kasten wilden we toch uiteindelijk lades hebben. Toen kwam er nog 1200 euro bij.
De factuur is echt heel onduidelijk. Je kan als klant nooit controleren of het klopt, er staat nergens wat het kost. Zou zomaar kunnen zijn dat er dingen dubbel gefactureerd zijn.
Heb het maar betaald om er vanaf te zijn maar kom hier niet meer terug.

Gespecificeerde factuur opmaken als de klant erom vraagt. Ik heb nou geen idee of ik dingen dubbel heb betaald of dat het bedrag überhaupt klopt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

11 maanden geleden - Beste mevrouw Jager, Ik kan me voorstellen dat u daar vragen bij stelt. Wij nemen graag nog even contact met u op om het eea te verduidelijken aan u. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Mandy Jager

11 maanden geleden - Beste mevrouw van Dam, Dat is prima. Kan ik jullie mailen? Ik heb het filiaal gemaild maar kom niet echt verder. Met vriendelijke groet, Mandy

Bericht van KeukenConcurrent

11 maanden geleden - Beste mevrouw Jager, Ja hoor, u kunt mailen naar webcare@keukenconcurrent.nl Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 21 december 2017 om 15:07 geantwoord

Beste mevrouw Jager,

Vanuit ons filiaal hebben we bericht ontvangen dat men contact met u opgenomen heeft in verband met uw bovenstaande klacht. Hierbij heeft onze collega u uitgenodigd om naar het filiaal te komen om daar de factuur met u door te nemen.

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Jager