Klacht: Slechte bezorgservice

j.j.minderhoud op 14 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo, Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat het pakket 05307035520117 retour afzender is gegaan en kan hier helaas ook niets meer aan doen. Ik zal in deze wel je klacht doorsturen zodat dit intern besproken wordt. Onze excuses...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 14 februari 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorgservice van DPD, waarbij een pakket niet correct werd afgeleverd en geen notificatie werd gestuurd over de aankomst bij een ophaalservice. Na contact met de leverancier ontdekte de klant dat het pakket al retour was gestuurd, en hoewel DPD het pakket later vond, weigerde het bedrijf om het opnieuw te verzenden.

Mijn Klacht:

Heb een pakket besteld dat via DPD bezorgd werd echter hebben zij geen bericht gestuurd toen het aankwam bij een ophaalservice.
Na een schrijven met de leverancier kwam ik erachter dat het bezorgd was, echter toen ik het wilde ophalen was het al retour gestuurd.
Na enkele telefoontjes met DPD was het pakket gevonden maar zij weigerden het alsnog te versturen.

Gewenste Oplossing:

Extreme verbetering van hun communicatie systeem, optie geven voor oplossen van dergelijke problemen, mijn (betaalde) pakket alsnog bezorgen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Zou je me het bijhorende pakketnummer door kunnen sturen, zodat ik dit voor je na kan kijken en eventueel de klacht door kan sturen? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - 0530 7035 5201 17

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 februari 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie inderdaad dat het pakket 05307035520117 retour afzender is gegaan en kan hier helaas ook niets meer aan doen.
Ik zal in deze wel je klacht doorsturen zodat dit intern besproken wordt.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Maria

j.j.minderhoud

Heeft op 20 februari 2017 om 18:31 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Hiermee heb ik nog niet mijn pakket in mijn bezit en aangezien het hier om medische middelen gaat ervaar ik nu lichamelijke klachten

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM