Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de bezorging van mijn pakket door DHL. DHL beweert dat mijn pakket bij mijn buren is bezorgd, echter heb ik hiervoor nooit toestemming gegeven. Geen van mijn buren heeft het pakket ontvangen. In het verleden heb ik al contact geprobeerd op te nemen met DHL, maar dit heeft nooit iets opgeleverd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek DHL vriendelijk om het pakket alsnog bij mij af te leveren.

