Klacht: slechte afhandeling

op 06 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Vorig jaar overleed mijn vader en om een nieuwe start te maken,trakteerde mijn moeder zichzelf op een nieuwe keuken.12 april was het zover.4 dagen lang kwam de monteur,dagelijks niet op tijd en ging door tot laat in de avond.
Blijkbaar was deze installatie te moeilijk voor hem.Bij vertrek stonden de kastjes en afzuigkap nog buiten onafgedekt.U snapt dat dat nooit goed kan zijn.
Na inspectie bleek de koel-vriescombinatie kapot,resultaat bedorven voedsel.
Een hoek uit aanrechtblad,kastjes op verschillende hoogtes,afzuigslang in gat gepropt en gereedschap van tegelzetter meegenomen.
Ondertussen zijn hiervan de meeste dingen verholpen.
Het enige is dat ze bij de definitieve aanschaf een kastje boven de afzuigkap zag en onmiddellijk verliefd werd.Er moest dan wel een duurdere afzuigkap worden aangeschaft en de bovenkastjes moesten hoger:extra kosten € 1500,= Mijn moeder ging hiermee akkoord.
Nu blijkt dat het betreffende kastje helemaal niet bestaat in die serie en dat ze zomaar een ander kastje en afzuigkap hebben geleverd.We hebben dit natuurlijk eerst zelf proberen op te lossen,maar op het bestelformulier hebben ze ook zomaar wat anders ingevoerd.Een keuken koop je niet dagelijks en dus heeft mijn moeder dat nooit ontdekt.
Nu 8 weken later,tig telefoontjes en persoonlijk langs gaan bij het filiaal zit ze nog steeds met dat lelijke kastje.Ondertussen is ze voor leugenaar en onbeschoft uitgemaakt.
Dit is geen manier om met mensen om te gaan.
Hopelijk kunt u een oplossing vinden.

Miranda Koolhaas

Ik ben tevreden als mijn moeder eindelijk van haar nieuwe keuken kan gaan genieten,Op zijn minst een excuus voor hoe ze haar hebben behandeld en eventueel een redelijke tegemoetkoming in de extra gemaakte kosten .
Natuurlijk staan we ook open voor andere oplossingen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Koolhaas, Erg vervelend om dit te vernemen. Ik ben niet inhoudelijk op de hoogte van de exacte zaken die spelen maar heb uw opmerkingen doorgestuurd naar onze klantenservice. Tevens heb ik de manager van deze afdeling verzocht om u hierover zsm te (laten)bellen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Carla Koolhaas

1 maand geleden - Beste Keukenconcurrent en Klacht.nl, Woensdag een telefoontje gekregen van de klachtenservice,zij zijn keurig in gesprek gegaan en beloofde de dag er op(donderdag) terug te bellen.Nu 2 dagen later is dit nog steeds niet gebeurd. Gisteren ook nog een lekkage ,door slechte montage van de monteur, in spoelbak gehad.Hierdoor waterschade in het aanrechtkastje. Waterschade is duidelijk zichtbaar.Ik stuur u graag een foto maar weet even niet hoe. Met vriendelijke groet, Miranda Koolhaas

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Koolhaas, Wat vervelend om te lezen dat er een lekkage is ontstaan in de keuken. Ik ga uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw Koolhaas, Ik heb inmiddels begrepen dat er contact met u is geweest en er een aantal zaken afgesproken zijn mbt een monteurs bezoek en een bezoek aan de showroom. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 20 juni 2017 om 09:40 geantwoord

Beste mevrouw Koolhaas,

Bij de komende afspraak in ons filiaal ga ik er vanuit dat u er samen met onze adviseur zeker uit gaat komen.
Mochten er bij u achteraf nog vragen of opmerkingen zijn, neemt u dan vooral weer contact op met onze afdeling klantenservice.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Koolhaas