Klacht: Sleche service

op 03 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestelde een aantal dagen geleden een hoes voor mijn laptop. Dezelfde dag nog kreeg ik een bericht dat de kleur die ik wilde niet geleverd kon worden en de vraag of ik een andere kleur zou willen. Toen heb ik aangegeven dat ik alleen de bestelde kleur wilde en anders mijn geld zou terugwillen. Krijg ik een dag later toch een verzendbevestiging van een roze hoes. Inmiddels had ik al een andere hoes besteld en heb ik gebeld met bol.com en gezegd dat ik hem niet meer hoefde. Vervolgens zei de medewerker dat ik hem moest weigeren als die werd bezorgd. Toen de bezorgster kwam heb ik dit gezegd en ze zei dat ik hem dan beter kon retourneren. Uiteindelijk heb ik hem toch opengemaakt en om mijn laptop heen geprobeerd te doen. Vervolgens kwam ik erachter dat de hoes te groot is voor mijn laptop. Ik heb een 13 inch macbook pro en de hoes is waarschijnlijk voor een 15 inch macbook pro.

Geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 augustus 2016 om 11:03 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Alexsandra,

Er is inmiddels contact met je opgenomen en ik neem aan dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Met riendelijke groet,

Jolanda van bol.com