Klacht: Geen contact en auto geannuleerd tevens ook geen geld terug

Iem1 op 21 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het betalen van de auto heb ik akkoord gekregen om deze op te halen dezelfde dag nog, uiteindelijk kreeg ik ze telefonisch niet te pakken na 1,5 uur wachten, eenmaal op locatie waren alle auto’s weg en was er geen manier mogelijk om tot een oplossing gekomen gezien het bedrag is afgeschreven en ik uiteindelijk zonder auto zit zonder hier enig bericht over gehad te hebben. De medewerker was enorm respectloos en toonde geen begrip. Sixt Utrecht.

Gewenste Oplossing:

Er zijn geen oplossingen aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iem1