Klacht: borg wordt niet terug gestort

Yke Boonstra op 06 oktober 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18juli dit jaar heb ik een auto gehuurd in Asturias, Spanje. Prima in orde verder. Ik kreeg echter nooit de borg teruggestort. Blijkbaar had ik een mail gemist waardoor ze handmatig mijn gegevens en borgteruggave aan moesten vragen of in moesten dienen. Dit is nu 3 maanden geleden. Ik heb met klantenservice gebeld, die vertelden me dat ik een bankstatement moest opsturen. Dit heb ik gedaan, Dit is het enige antwoord wat ik krijg:

However, if we do not receive your bank details within 14 days after the rental has ended, the deposit refund must be done manually and therefor may take longer to process. We have already send your information to our financial department to refund. Unfortunately we are not able to say how long this process will take

Ik heb er stress van en weet niet wat ik verder nog kan ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Ik hoop dat u wat voor mij kunt betekenen. mvg Y.Boonstra

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn borg teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yke Boonstra