Klacht: klacht over kosten en borg

onnomarie op 17 september 2022 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We rented a car in Cyprus, at Paphos airport, via our travel agency Olives. On july 16th we picked up the car after a stressful delayed flight. I paid an extra 238 euros at the desk, while we already paid for everything through our travel agency And Olives to cover ALL the costs, like insurance, mileage, taxes etc! I assumed it was to pay for a deposit. On the last day of our holiday (July 31st) we dropped off the car and key while the Sixt office was closed. On August second, another 43,54 euros was withdrawn from my credit card. Could you please specify all the costs I paid for? And I definitely want my deposit money back as soon as possible. I hope to hear from you soon.

Gewenste Oplossing:

- inzicht in alle kosten
- teruggaaf van de borg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onnomarie