Klacht: sinds november dagelijks smsjes onvangen en verzonden via cmtelecom

op 22 december 2012 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

vandaag ontdekte ik op de factuur van provider Ben van het telefoonabonnement van mijn dochter enorme bedragen voor het smsen via bedrijf cm telecom.Op de factuur staat vermeld: 04999-CMTelecom-150. Mijn dochter zecht niet te weten waar dit voor is.
Ik vermoed dat het gebeurd via spelletjes zoals movie star planet of Howrse die zij op internet speeld.Daar kunnen spulletjes gekocht worden voor je paard of poppetje.
Je verwacht toch niet dat dit echt betaald moet worden.
Ongelovelijk dat dit soort sites , waarallemaal jonge kinderen op spelen hier aan mee zouden doen.

Ik wil graag dat er uitgezocht wordt welke website, waar door kinderen spelletjes gepeeld kunnen worden hier aan mee werkt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 januari 2013 om 09:59 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door margavriezen