Klacht: Sinds Juni 2016 incasseerd CM Telecom iedere week €5,- van mijn telefoon abonement

op 08 oktober 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds Juni 2016 incasseerd CM Telecom ongevraagt € 5,- per week van mijn rekening, is nu opgelopen toto € 80,-

Ik ben pas tevreden als CM Telcom dit geld terug zal betalen, het is nl ongevraagt van mijn telefoon/rekening afgehaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door John_van_Veen