Klacht: Sinds augustus 2012 wordt er ontrechten een anders abbonnements geld van mijn rekening afgeschreven

op 22 maart 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ontrechte incasso (ben niet eens klant bij hun).

Ondertussen 9 keer specificatie op moeten sturen, 10tallen keren contact gehad met helpdesk.
Nooit terug gebeld.

Afgelopen week werderom ontrechte incasso

Excusses, terug betaling incasso, en vergoeding van mijn telefoon kosten naar helpdesk.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 22 maart 2013 om 16:11 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van de nogmaals verzonden betalingskenmerken heeft de terugbetaling van de onterecht geïncasseerde bedragen plaats gevonden.
Namens hollandsnieuwe biedt ik mijn excuses aan voor de ontstane fout en de afhandeling van uw vragen. Helaas kan ik u niet tegemoetkomen in de vraag de kosten voor het bellen naar de klantenservice te vergoeden. hollandsnieuwe heeft het beleid geen kosten te vergoeden die gemaakt zijn door te bellen naar de klantenservice, aangezien hollandsnieuwe per email, Facebook en Twitter bereikbaar is.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij het graag.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Bericht van allard

7 jaren geleden - Test reactie

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]