Klacht: Simkaart werkt niet in meerdere telefoons (geen netwerk)

op 24 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

In november 2013 heb ik een Hollandsnieuwe sim-only abonnement afgesloten. Ik heb een sim-only abonnement gekozen, omdat ik geen internet op mijn telefoon nodig heb. Ik bel en sms alleen maar.
Abonnement ging zoals gezegd in november 2013 in. De dag dat het abonnement inging heb ik de nieuwe simkaart van Hollandsnieuwe in mijn oude telefoon gedaan, een samsung GT-E2370 (een simpele, maar degelijke outdoor GSM). De nieuwe simkaart werkte vervolgens niet eens met de Samsung. Ik heb toen een nieuwe Samsung GT-C3350 gekocht. Hier deed de simkaart het ook niet in! Het moet niet gekker worden! De nieuwe Samsung is niet eens zo’n oude telefoon.
Nergens wordt beschreven dat sommige telefoons het niet doen in samenwerking met Hollandsnieuwe.

Gratis beëindiging van het contract, omdat nergens wordt aangegeven wat voor telefoon de simkaart het wel in doet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 24 januari 2014 om 15:04 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw gegevens erbij gezocht en zie dat er inderdaad minimaal gebruik is gemaakt van de simkaart. Ik heb u telefonisch gesproken en een email gestuurd met de vervolgstappen.

Als u nog vragen hebt, dan staan we u graag te woord via Twitter en Facebook.

hollandsnieuwe.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DPOS