Klacht: sim-only abonnement met ordernummer HN-ON-1022775950

op 05 april 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Beste medewerker,

Ik hoor graag spoedig van u.

Julie Griffiths

Ik wil dat de ingangsdatum voor mijn sim-only abonnement op 19-03-2013 ingaat en ik ontvang graag excuses voor de trage en slechte afhandeling.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 05 april 2013 om 12:57 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij de gehele situatie onderzocht. Uit dit onderzoek is gebleken, dat het nummerbehoud vanaf 11-03-2013 is doorgevoerd, gezien u op deze datum inkomende gesprekken heeft gehad ar 06-171****7 op de hollandsnieuwe simkaart. Een abonnement wordt geactiveerd op het moment dat of het nummerbehoud wordt doorgevoerd of er gebruik wordt van de simkaart. Gezien dit op deze datum is gebeurt, is het abonnement vanaf dat moment actief.
Gezien dit feit, zal hollandsnieuwe de activatie datum van het abonnement niet wijzigen.

Ondanks dat dit niet het gewenste antwoord is, hoop ik u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij het graag.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Beste medewerker, Door fouten van uw organisatie is de activatie voor mijn Hollands Nieuwe sim-only abonnement n.a.v. nummerbehoudaanvraag pas op 19-03-2013 gerealiseerd. Het lijkt me logisch dat het sim-only abonnement dan ook ingaat. Lees alle mails in bijgevoegd bestand hierover en dat wordt het u duidelijk. Tevens heb ik op mijn laatste mail nog geen antwoord ontvangen. Ik hoor graag spoedig van u. Met vriendelijke groet, Julie Griffiths

Reactie van de melder van de klacht retief49

7 jaren geleden - Beste medewerker,Ik ben natuurlijk niet blij met de oplossing. Ook wacht ik nog steeds op excuses voor de trage en slechte afhandeling (12 verschillende medewerkers).Julie Griffiths

Alle klachten die gemeld zijn door retief49