Klacht: sim only

op 01 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb begin 2011 een gratis sim only kaartje gehad via het blad veronica om te proberen.
Ik heb er nooit wat mee gedaan, en ook nooit wat betaald.
Nu wordt er vanaf januari 2012 elke maand € 5.00 van mijn rekening afgehaald, terwijl ik nooit verder iets gedaan heb met het sim only kaartje.
De bank kan het niet stoppen omdat het een machtiging is.
Ik heb al diverse malen gemaild met hollandse nieuwe maar krijg totaal geen reactie.

Ik wil dat dit stopt en ik wil mijn geld terug.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat het abonnement op 11 juni 2012 geannuleerd is. De reden dat je na een jaar de maandelijkse bundel moest betalen was dat je in januari 2011 een contract voor een jaar afgesloten hebt. De korting is na de contractsperiode dus komen te vervallen. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:33 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door melkie