Klacht: Bestelling deels niet geleverd

AhmadA op 04 juni 2024 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Op 9 maart hebben mijn Syrische buren (zelf zijn zij de Nederlandse taal nog niet goed machtig, vandaar dat ik dit voor hun regel) een bestelling geplaatst van €158,88. Een deel van deze bestelling is geleverd, er ontbreken echter nog 3 dingen twv €38,56. Op 23 mei heb ik een mail gestuurd naar SHEIN, daarop kwam het antwoord dat ze goed bij buren moeten informeren en rond het huis moeten kijken ( wat ze natuurlijk allang gedaan hebben), want het pakket is wel bezorgd zeggen zij. Hier is echter niets aangekomen.
Op 2 juni heb ik nogmaals een mail gestuurd, deze kwam retour omdat het mailadres van SHEIN veranderd zou zijn, maar het juiste mailadres kan ik nergens vinden…
Mijn buren willen gewoon hun pakket alsnog ontvangen of hun geld terugkrijgen
Het ordernummer is GSONK809C0023NC

Laatste drie items van de bestelling nog toegestuurd krijgen OF de reeds betaalde €38,56 terugbetaald krijgen

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Shein.com
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AhmadA