Klacht: Sepa incasso

op 11 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 8 april 2016 is er 50.00 euro van mijn rekening afgeschreven door NS Groep IZ NS reizigers. Omschrijving: bestelling. Ik reis nooit met de trein en heb ook geen bestelling gedaan bij de NS Groep. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld, half uur aan de telefoon gehangen, en kreeg de mededeling dat het erg druk was, dus heb ik opgehangen en mijn bedrag van 50 euro terug laten storten. Ik hoop dat het hier bij blijft en ik geen afschrijvingen meer krijg van de NS. Het is belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren ook omdat ik geen incasso heb ondertekend maar wel dat er een bedrag van je rekening word afgeschreven, ik snap niet dat dit zo maar kan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag dat dit nagekeken wordt zodat dit niet meer kan gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 07:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leni Vredebregt