Klacht: Onterecht vervoerskosten betalen en achtergelaten worden met een kapotte bank

Jessiiux op 12 december 2022 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bank gekocht bij Seats Sofas. Na ongeveer 1 jaar is de bank gaan kraken en doorzakken in het zitgedeelte. Zoals hoort, heb ik een klachtenformulier ingevuld en opgestuurd. De bank valt nog onder de garantie, dus de bank kan worden gemaakt door Seats en Sofas. Nu heb ik zelf geen vervoer, dus moet de bank opgehaald worden door het vervoersbedrijf dat SS inhuurt. Dit kostte 35€.
Nadat de bank de eerste keer terug kwam, kwam het gekraak al snel terug, ook het middelste kussen was niet opgevuld, ook zat er nu een kraak in een gedeelte van de rugleuning. Omdat ik de bank niet nog eens kwijt wilde kwam er een monteur aan huis, die vervolgens 50€ voorrijkosten vroeg. Deze man kon niet helpen, mijn bank was dus nog steeds niet gemaakt. Inmiddels meerdere malen contact gehad met een jurist, die duidelijk aangaf dat zij GEEN voorrijkosten door de klant mogen laten betalen. Dit mag juridisch gezien helemaal niet. Maar vervolgens krijg ik van SS te horen: Ja mevrouw, u hoeft niet te betalen, maar dan halen wij uw bank ook niet op.
Ik wil mijn bank gewoon gemaakt hebben, want ik heb er veel voor betaald!
Ik moest dus wéér 2 keer 35€ gaan betalen, waar ik het totaal niet meer eens ben! Inmiddels is er voor een 4e keer een monteur bij mij thuis gekomen, die aangaf dat de bank niet vanaf mijn huis gemaakt kan worden, de fout dat de bank niet volledig gemaakt is, is de fout van seats en sofas. Ik zit nu na al die tijd nog steeds met een kapotte, krakende bank, waar niks aan gedaan wordt. SeatsSofas heeft ondertussen 3 keer gezegd dat ze contact met mij opnemen, maar dit doen ze dus niet! Zaak NIET opgelost!!! Zij moeten betalen en ik wil sowieso mijn €155 terug! Het liefst nog een nieuwe bank na al dit gezeik.

Gewenste Oplossing:

Ik wil minimaal het totaal van €155 euro spoedig terug ontvangen op mijn rekening omdat ik onterechte kosten heb gemaakt. Ook wil ik dat het hoofdkantoor contact met mij opneemt, want het filiaal gaat dit dus niet doen. Ik wil óf een nieuwe bank, óf het geld terug wat ik voor deze bank heb betaald, want het is niet normaal dat je zoveel betaald, vervolgens met een kapotte bank zit al meer dan 1,5 jaar en het bedrijf er helemaal niks aan doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 jaar geleden - Geachte Heer/Mevrouw Heidekamp Wat vervelend om te lezen dat u niet naar behoren bent geholpen. Wij hebben u melding doorgezet de juiste afdeling die met u binnen 2 werkdagen telefonisch zal opnemen. Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Team After Sales Remco

Reactie van de melder van de klacht Jessiiux

1 jaar geleden - En uiteraard heb ik wéér niks van jullie gehoord! Jullie moeten echt wat aan die klantenservice doen, dit slaat echt alles. En ik blijf er ook achteraan gaan tot ik al mijn geld terug heb!

Reactie van de melder van de klacht Jessiiux

1 jaar geleden - Krijg ik nog eens reactie? Of gaan jullie nu helemaal niet meer reageren? Ik ben echt al een half jaar bezig om eindelijk mijn geld terug te krijgen en mijn geduld raakt op.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessiiux