Klacht: Scherm na reparatie nog niet in orde

op 22 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Na telefonisch contact te hebben gehad (met bol.com) en er bevestigd werd dat mijn Samsung s5 nog onder de garantie viel, telefoon opgestuurd ter reparatie naar bol.com. Snel na het opsturen een e-mail ontvangen waarin bol.com aangeeft dat de telefoon druk/stootschade heeft en die niet (meer) onder de garantie valt. Dit klopte helemaal niet en na een boze mail tav bol.com, de bevestiging gekregen dat er een fout was gemaakt en de reparatie kosten vervallen, dus gratis gemaakt worden. Na de reparatie, blijkt dat de problemen niet verholpen zijn en mijn scherm niet goed werkt, hapert en regelmatig uit het niets zwart-wit wordt of uitvalt.

Wanneer mijn scherm weer goed functioneert, niet meer hapert, uitvalt of op zwart-wit overgaat

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:24 geantwoord

- - - - - - - - - - - - -

Beste Ruben,

van mijn collega begrijp ik dat je de telefoon opnieuw hebt opgestuurd ter reparatie. Laten we even afwachten tot je telefoon terug is. Ik ga ervan uit dat ie naar behoren werkt hoor.

Jolanda van bol.com

Heeft op 22 augustus 2016 om 13:49 geantwoord

De telefoon werkt niet naar behoren, na jullie eerste reparatie, dus daar kan je niet van uit gaan!!

Alle klachten die gemeld zijn door RubenA