Klacht: Schade

op 20 februari 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

9 dagen een auto gehuurd in Noorwegen bij Hertz. Alles verliep naar tevredenheid. Hierna kreeg ik een email met daarin een schaderapport waar ik niets van af wist. De schade was tijdens mijn huur gebeurd, dat kan ik bevestigen; wat ik niet kan bevestigen is hoe het is gebeurd. Ik vermoed dat iemand anders dit is gebeurd ten tijde dat de auto ergens geparkeerd stond. De schade was aanzienlijk; en dus de prijs ook.

Ik weet dat ik een contract heb getekend en dat ik geen recht van spreken heb, maar toch… Opdraaien voor iets wat niet door mijn toedoen is gebeurd.

Als student zijnde is dit een nogal pijnlijke extra kostenpost na een sowieso al erg dure reis waar ik erg lang voor had gespaard.

Jammer.

Dit is meer een principekwestie dan dat ik perse wil dat er een oplossing komt. Uiteraard zou dit natuurlijk wel een hoop kopzorgen laten verdwijnen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 22 februari 2018 om 10:46 geantwoord