Klacht: Wasmachine leveringsproblemen

op 03 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn wasmachine van Samsung (8 jaar oud) was kapot gegaan. Door error. Sluiting moest vervangen worden, echter dit zou met voorrijkosten al snel 200 euro zijn. Dus ik kreeg een kortingscode om een nieuwe te bestellen. Dit gedaan en op de dag van levering kreeg ik een melding dat de levering vertraagd was door Dynalogic. Een week aan de telefoon gehangen maar tot op de dag van vandaag weten Samsung en Dynalogic niet waar de wasmachine is. Vandaag gebeld en deze week zullen ze meer informatie hebben. Ik kon de bestelling annuleren en een nieuwe bestellen, echter is de prijs inmiddels 52 euro omhoog gegaan. Plus dat ik dan niet weet of deze wel snel geleverd kan worden. Verder moet je deze dan weer betalen en wachten op het terugstorten van de eerdere bestelling.
Volgens Samsung ligt het probleem bij Dynalogic en kunnen ze weinig doen. Ik kreeg een nummer om zelf te bellen maar dit is 45 ct pm (max 22,5). Door de laatste medewerker van Samsung werd ik respectloos behandelt.

Opnieuw leveren van het product en zelf het probleem met de levering van de originele bestelling oplossen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DennisDC