Ik koop sinds jaar en dag mijn televisie toestellen bij Samsung en met grote tevredenheid tot op heden. het oudste toestel is nu al 20 jaar in gebruik. Het meest recente toestel is echter net iets meer dan 5 jaar... Lees meer
Samsung Flip 5binnen 2 jaar problemen in de naad van het vouwscherm; pixeluitval aan de randen en een groene streep, ongeveer 9 maanden nadat hij voor hetzelfde probleem een nieuw scherm heeft gekregen. Dit keer wordt hij niet gerepareerd en... Lees meer
Goedeavond,
Op 11-4 heb ik een rekening ontvangen van CE Repair Services dit omdat Samsung heeft aangegeven dat ze geen aankoopbon hebben ontvangen. Ik heb zo vaak mijn aankoop bon opgestuurd per mail en whatsapp. Heb honderd keer de klantenservice gesproken... Lees meer
1,5 jaar geleden Samsung gekocht. Lekkage is opgetreden. Een week wachten op een monteur. Na een dag lang wachten hele wasmachine uit elkaar en zit er een gat in de voorkuip. Valt niet in de garantie. Hoe hij er komt... Lees meer
autodose van samsung wasmachine doet het niet Lees meer
ik heb heel wat watsapp berichten gestuurd en ik word niet geholpen.
Ik begon met mijn klacht op 29 april sprak met cleo. 30 april sprak ik met Merel, 2 mei sprak ik met Linda. 3 mei sprak ik met... Lees meer
Ik kocht een nwe Samsung A56 en daar zou ik dan gratis earpuds bij krijgen. Deze kreeg je niet in de winkel maar moest je online bestellen. Winkelpersoneel gaf ook aan dat zij dit niet mochten doen. (Coolblue)
Nu heb... Lees meer
14-4-2025 combi magnetron ontvangen
17-4-2025 ticket laten aanmaken voor retour vanwege klachten
meerdere mails en telefoontjes verder nog steeds geen retourlabel (we zijn inmiddels ruim 3 weken verder)
ik zou binnen een week n retourlabel ontvangen
na ontvangst van de magnetron bij Samsung zal... Lees meer
op 23 april 2025 heb ik Galaxy S25 256GB blauw gekocht en de promotieaanvraag gedaan deze werd onterecht afgewezen
imei nr 350466674212849 EAN 8806095 852072 mijn tel.nr. 0620411331
naw Gita Hollen Ooostelijke Koppelveenweg 2 ... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij een relaas, zeer slecht verhaal, over mijn ervaringen met Samsung Experienxce store Breda.
Ik houd het verhaal zo kort mogelijk te zonder teveel verbazing/ergernis en woede over de NON service van Samsung in elke zin te beschrijven.
28 maart... Lees meer