Klacht: Wasmachine “EcoBubble 8KG”

op 12 mei 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn wasmachine is in januari 2017 aangeschaft en werkt nu de pomp voor afvoer van het water ineens niet meer. Belachelijk! Contact met Samsung opgenomen en die zegt dat een externe partij langs moet komen om het te maken en dan zij zogenaamd coulant gaan zijn. De voorrijkosten alleen zijn al €95 zegt ^Kal. Dat is toch door en door triest? Ik doe hier een klacht omdat ik wil dat zij hun verantwoordelijkheid nemen en de klanten helpen met een productiefout. Op internet merk ik op dat deze wasmachine veel andere mensen vergelijkbare problemen geeft. Ik zal nooit meer een Samsung wasmachine kopen en ik hoop dat iedereen die dit leest dit ook snapt en het zelfde doet. Bespaar jezelf geld en moeite en koop van een ander merk!

Ik zou graag deze wasmachine op kosten van Samsung gerepareerd willen zien of het opsturen van een nieuwe pomp voor afvoer dan doe ik het desnoods zelf.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JunDi