Klacht: Vaatwasserreparatie

op 26 september 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste Samsung, sinds een jaar heb ik een inbouwvaatwasser van jullie. Deze werkte tot een aantal maanden geleden prima, totdat er de foutcode 4C verscheen. Dit zou iets met de waterdruk te maken moeten hebben. Ik beschouw mezelf niet als onhandig en heb al de aanvoerslang gecheckt en de waterdruk gemeten. Het gekke is ook dat de foutmelding na een week of twee stopte en de vaatwasser weer naar behoren werkte. Ondertussen had ik het probleem al aangemeld bij samsung en stond een monteursafspraak gepland. Deze afspraak is door jullie reparateur twee keer verschoven omdat er een onderdeel niet op voorraad was. Dit hoorde ik telkens pas de dag van te voren waardoor ik enorm moest schuiven in mijn agenda. Uiteindelijk is de reparateur geweest, die heeft geen problemen geconstateerd en dus geen onderdeel vervangen. De afspraak had dus niet verschoven hoeven worden. Nu doet het probleem zich weer voor, ik heb een reparatie aangemeld en wordt nu weer de dag van te voren gebeld dat ze de afspraak twee weken moeten uitstellen doordat een samsung-onderdeel niet op voorraad zou zijn.

Ik heb ondertussen 4 keer in mijn agenda moeten schuiven en vrije dagen moeten opnemen en sta dus elke dag af te wassen. Is het niet een goed idee dat jullie zo snel mogelijk een nieuwe vaatwasser komen installeren en de huidige gewoon rustig gaan repareren. Ik vind dat ik veel te veel tijd en moeite kwijt ben voor een vaatwasser van een paar honderd euro.

Ik heb dit trouwens geprobeerd telefonisch te melden maar de telefonist van dienst zei dat er geen telefonisch klachtenpunt was.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxblommendaal