Klacht: Updaten van de Samsung note 3

op 11 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik vind iets heel erg vervelend want sinds een tijdje kan ik de belangrijke dingen niet meer doen net als Internetbankieren want de heb je de updaten nodig van Android 6.0 of hoger zelfs de digid app kan niet geïnstalleerd worden en zo zijn er veel dingen die je niet meer kan doen Waneer gaan Julie een updaten maken dat het wel weer kan want dit hoort niet iedereen heeft 1 telefoon gekocht en dan verwacht je ook dat die ge updaten word dat je alles kan gebruiken de meeste updaten die gebruikt word is Android 6.0 of hoger Waneer gaan Julie dat voor de Samsung note 3 doen met. V.g Chris kusters

Dat de telefoon een goeie up date krijgt dat je ook alles weer kan gebruiken denk bevoordeeld aan de gewone bank zaken en de digid alles word tegen woordig via de telefoon gedaan en als de updaten een lagere heeft dan kan je veel dingen niet gebruike want dan krijg je dat je moet updaten naar Android 6.0 of hoger

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris kusters