Klacht: Tot 3 keer toe een nieuwe koelkast beloofd echter krijgen wij nu geen nieuwe koelkast

op 04 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de familie Elgharbi is 2x een monteur van CE-Repair geweest en zij hebben de koelkast onherstelbaar verklaard, teruggestuurd naar winkel, winkel bleek niet te bestaan en zouden we dus van Samsung een nieuwe koelkast krijgen echter houden ze geen woord aan deze afspraak.
Nu geven zij aan dat dit een refurbished koelkast is en er geen garantie meer op zit maar hoe kunnen wij als consument dit zien als wij dit nieuw in de verpakking kopen bij een witgoed zaak in onze gemeente Helmond?
We zijn ook al akkoord gegaan met een goedkoper model omdat het model wat zij gekocht hadden niet meer voorradig was en uit noodzaak moeten zij ook al 5 tot 6 weken zonder koelkast leven wat echt niet menselijk is, Samsung los dit aub op voor deze mensen.

Mailcontact met Samsung:

Beste Elgharbi,

Uit het serienummer-onderzoek is gebleken dat dit een refurbished apparaat betreft.

Hierdoor komt het apparaat van de klant niet in aanmerking voor een omruiling.

Op tweedehands enof refurbished producten zit geen garantie.

Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie dient het toestel te doen aan bepaalde voorwaarden.

één van de voorwaarden hiervan is dat het een nieuw toestel betreft, ook dient het toestel in een gesealde verpakking te zijn aangekocht.

Daar waar dit niet het geval is, is de fabrieksgarantie niet van kracht.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar onze garantievoorwaarden, deze staan beschreven op onderstaande pagina:

https:images.samsung.comiscontentsamsungp5nlsupportwarrantyWarranty_Statement_NL.pdf

Met vriendelijke groetKind regards,

Ruben

Samsung Omruil Service

T 088 90 90 109

E sebn.adm@samsung.com

W www.samsung.com

Samsung Electronics Benelux B.V.

Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol

P.O. Box 75810, 1118 ZZ Schiphol

Netherlands

From: Samsung Omruil Service
Sent: dinsdag 28 januari 2020 13:54
To:
Subject: RE: Samsung Omruil Service|| Referentienummer: 4230805228|| Voorstel|| Ex005

Beste Elgharbi,

Je bevestiging en order zijn in goede orde ontvangen en verwerkt in ons systeem.

Je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door onze vervoerder Dynalogic voor de omruilafspraak.

(geschatte levertijd 5-10 werkdagen)

Met vriendelijke groetKind regards,

Ruben

Samsung Omruil Service

T 088 90 90 109

E sebn.adm@samsung.com

W www.samsung.com

Samsung Electronics Benelux B.V.

Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol

P.O. Box 75810, 1118 ZZ Schiphol

Netherlands

Samsung Electronics – Benelux

Samsung Omruil Service :

Beste meneermevrouw Elgharbi,

Wij willen je onderstaand model aanbieden.

Oud model : RB29FERNCSAEF

Serienummer : A01R4EAHC00794H

Verkoopdatum : 20.10.2018

Nieuw Model : Samsung Koel-vries combinatie (RB31FERNCSAEF)

Bijbetaling : € 0,00,- inclusief bezorgkosten

Garantietermijn : Ongewijzigd

Wanneer je gebruik wilt maken van deze oplossing vernemen wij dit uiterlijk binnen drie werkdagen.

Wij zullen ervoor zorgdragen dat jouw oude apparaat ter plekke wordt omgeruild met het nieuwe.

Voor vragen kun je op deze e-mail reageren.

zolang de voorraad strekt

dit aanbod heeft een geldigheid van 3 dagen

Met vriendelijke groetKind regards,

Ruben

Samsung Omruil Service

T 088 90 90 109

E sebn.adm@samsung.com

W www.samsung.com

Samsung Electronics Benelux B.V.

Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol

P.O. Box 75810, 1118 ZZ Schiphol

Netherlands

Gewenste Oplossing:

Als de familie Elgharbi binnen 1 week een nieuwe koelkast krijgt en een vergoeding krijgt van het eten buiten de deur wat ze nu iedere dag moeten doen met een gezin met 3 kinderen.
Samsung is echt niet menselijk en laat deze mensen echt in de steek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elgharbi