Klacht: Te Hoge reparatiekosten voor heel jonge TV met aanschafprijs van € 1.935,00

op 01 mei 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Reparatieaanvraag gedaan bij Samsung met een absurde hoge reparatiekosten van gemiddeld € 390,00 maar kan volgens medewerkers oplopen tot 2 of 3 keer dit bedrag terwijl de TV nog maar 4,5 jaar oud is. Absurd dus om zo;n aanbod te durven doen. Dit is toch zeker Samsung onwaardig.
De aankoopprijs was oorspronkelijk €1.935,00.
Samsung wil graag nieuw verkopen maar ik heb toch destijds toch geen pak suiker gekocht.
Ik verwacht dan ook van Samsung een zodanige coulance dat dit voor mij ook acceptabel is en behoeft zeker niet gratis al zou dit voor dit toestel en deze leeftijd zeker niet onaardig zijn. Volgens de medewerker was dit een uitzondering en levert men normaal toestellen die veel langer zouden meegaan.Waarom moet ik dan nu voor deze uitzondering opdraaien?

Bij een reparatiebedrag totaal van € 125,00 vind ik acceptabel gezien de oorspronkelijke prijs en vooral leeftijd van het apparaat.
Zo;n jonge TV moet onderdelen hebben die tenminste veel lager meegaan dus de onderdelen die moeten worden vervangen voor rekening Samsung en de reparatie-inbouw voor mij van € 125,00.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fryslan Boppe