Klacht: soundbar hw-j651 subwoofer gaat niet meer aan.

op 02 januari 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

beste lezers, 02-01-2019

sinds 3 jaar ben ik in het bezit van een Samsung hw-j651. nieuw gekocht voor en bedrag van €599,00. maar sinds een week geleden merkte ik dat de subwoofer geen geluid meer gaf en ik een melding kreeg ( subwoofer controleren). instructieboekje bij de hand en alle opties uitgevoerd zonder succes. nou dacht ik, ik ga een mailtje naar samsung sturen met deze ervaring en vragen naar een oplossing! is er op de side van samsung geen email adres te vinden, begint al goed dacht ik. toen gebeld en na 40 min wachten kreeg ik iemand aan de lijn die er nog minder verstand van had dan mij. hij las alles op van een briefje en gebruikte in het gehele gesprek het zelfde stop woordje precies
conclusie is na een ochtend hiermee bezig te zijn 0. er werd verteld dat ik de subwoofer maar moest opsturen in een ruime doos met opvulling.
kosten zijn voor de eigenaar en voorrijkosten bedragen €95,00 en €60,00 uurtarief. hier krijg je een heel naar gevoel van een product dat vanzelf defect gaat als het 3 jaar jong is! versleten is het zeker niet, nieuw gekocht aangesloten en niets mee gedaan dan alleen waar het voor bedoeld is. ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze soundbar van samsung en durf niet in de toekomst te kijken over hoelang mijn tv van samsung nog meegaat.

bedankt voor het lezen en dit wordt vervolgd.

Mulder.

wanneer ben ik weer tevreden over samsung en haar producten:
ik ga er vanuit dat samsung de diagnose, reparatie voor haar rekening wilt nemen als coulance, als het een defect van het product zelf is. is het defect veroorzaakt door verkeerd gebruik van mijn kant, zal ik deze kosten dragen.
het is te gênant voor woorden dat een speaker van deze prijsklasse vanzelf defect gaat en je een halve dag bezig bent met zoeken op de side van samsung en bellen met 8 wachtende voor je.

in afwachting van uw tegenbericht en met vriendelijke groet,

M. Mulder.
Alphen aan den Rijn
02-01-2019

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht matthijs99

2 weken geleden - Bericht van samsung. willen niet reageren op deze klacht!

Reactie van de melder van de klacht matthijs99

2 weken geleden - Een klant behouden is schijnbaar niet belangrijk voor samsung. ik vind een klant behouden is goedkoper en beter voor je naam dan nieuwe klanten werven met dure reclames. maar samsung denkt daar heel anders over. ik ga als mijn producten zoals soundbar, telefoon en televisie het begeven over op een ander merk. ik heb samsung niet nodig, er is genoeg te koop. Mulder.

Alle klachten die gemeld zijn door matthijs99