Klacht: Smart TV nog geen half jaar oud en nu al voor de tweede keer kapot

op 11 juli 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

TV 55 inch gekocht op 24 januari, begeeft het op 28 mei, amper 4 maanden oud. Beeld is compleet zwart, aanuit lampje knippert constant.
Op 1 juni monteur van Servilux in huis; deze kan het niet verhelpen en neemt de tv mee.
7 juni retour; software opnieuw ingelezen.
6 juli tv opnieuw kapot met hetzelfde euvel.
zaterdag 7 juli gebeld met Samsung; zij zouden het doorgeven aan Servilux en waren het met ons eens dat de tv wel heel snel weer kapot was.
Op 97 in de middag weer met Samsung gebeld omdat we nog niets gehoord hadden van Servilux,
107 mail van servilux met verzoek om online een afspraak te maken; dit bleek pas de maandag erop (157) mogelijki te zijn. direct weer contact met Samsung, Joeri van de kantenservice zou er achteraan gaan en ons terugbellenof mailen; insteek was dat de tv donderdag 127 zou worden opgehaald of gerepareerd.
117; om 17.55 uur gebeld door Servilux, maar oproep gemist. bij terugbellen bleken ze al om 5 uur gesloten te zijn. Daarna weer contact opgenomen met Samsung; Angela van de klantenservice kon ons verder niet helpen en kon ook geen notitie voor een collega neerleggen om de volgende dag met servilux te bellen; we moesten zelf maar bellen. wij voorzien al wat er dan gaat gebeuren, we verwachten dat de tv zelfs maandag niet worden opgehaald
wij zijn klaar met Samsung; een half jaar oude televisie die in een maand tijd 2 keer kapot gaat en een klantenservice die het ook wel gelooft. van een bedrijf als Samsung zouden wij meer service verwachten; je hebt het over een televisie van 800 euro. zeker als na reparatie hetzelfde weer zo snel gebeurt zou een klantenservice je met voorrang en extra moeite moeten behandelen. dat er zelfs geen notitie kan worden gemaakt is ronduit belachelijk. een emailadres om ons beklag bij Samsung te doen kon ook niet gegeven worden, dat kon wel via het klanttevredenheidsonderzoek.

Omruilen van de televisie; gezien de korte tijd tussen de eerste en tweede keer defecte televisie weinig vertrouwen in een volgende reparatie

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. de Hoogt