Klacht: scheurtjes scherm

op 29 juni 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 mei 20202 kreeg ik van mijn kinderen een nieuwe samsung A51.
op 27 juni jl, had ik opeens geen beeld.
hierop ben ik naar het servicecentrum van Samsung in Utrecht gegaan en men deelde mij mede dat er 2 scheurtjes in het scher zaten en zodoende geen beeld dhad.er moet een nieuw scherm gemonteerd worden en ik vroeg of dit vaken voor kwam. dit kon ondermeer, dat het glas onder spanning gescheurd was of ik had het toestel laten vallen. Tevens kreeg ik van mijn kinderen een verhard hoesje met sluiting.(dus) de reparatie kost 119,00 euro. geen garantie en coulance. jammer.

Gewenste Oplossing:

als Samsung de reparatie betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samsung1950