Klacht: Samsung reparatie service

op 19 juni 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung telefoon is onder garantie gerepareerd camera was defect), ik heb gebruik gemaakt van de Samsung ophaalservice. Na een week zou de telefoon afgeleverd worden door een koerier tussen 8.00 en 13.00 uur. Echter is de koerier nooit op komen dagen. Een ander persoon blijkt voor het pakket getekend te hebben ondanks dat dit niet toegestaan is. Na een week bellen en mailen is mijn toestel terecht. Echter blijkt het scherm los te hangen en de touchscreen werkt niet.
2 juni is mijn telefoon opgehaald inmiddels is het 19 juni en ik zit nog steeds met een defecte telefoon. Samsung wil mij een cover aanbieden voor het ongemak maar komt niet met een oplossing.

Als Samsung per direct regelt dat mijn telefoon opgehaald wordt en ik deze uiterlijk 2 dagen later weer in mijn bezit heb. Ik zit nu al 17 dagen zonder mijn telefoon.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia121076