Klacht: Samsung health app werkt niet door prutsen Samsung.

op 05 juni 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vandaag een Samsung Gear fit 2 gekocht. Alles ingesteld en vervolgens geprobeerd de bijbehorend app van Samsung Health te openen. Wanneer je dit voor het eerst doet moet je akkoord geven voor een aantal privacygegevens. Wanneer je hiermee akkoord gaat kun je een scherm ‘volgende ‘ kiezen waarmee je in de app zou moeten kunnen openen.

Echter blijft de app tot in den treure hangen in boven omschreven veld.

Gebeld met Samsung. Blijkbaar heeft men een update van deze app uitgerold maar die zat zo vol met bugs dat ze deze maar stopgezet hebben. Men is er blijkbaar mee bezig en wanneer de bugs eruit zijn krijg je automatisch een update van de app en zou deze wel te gebruiken zijn.

Mooi verhaal maar men kan mij niet vertellen hoe lang dit gaat duren. Daar kan ik dus helemaal niks mee. Geef dan in ieder geval een indicatie. Als het een paar dagen is , prima. Gaat het weken duren gaat ie op Marktplaats en blijf ik mijn Vifit met prima werkende app wel gebruiken.

En als je app niet werkt zorg dan in ieder geval dat het horloge ook met andere apps wel kan werken.

Een goed werkende Health app?

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexxxxxx