Klacht: Samsung Galaxy S4 geeft aan geen simkaart en klantenservice doet naam geen eer aan.

op 01 oktober 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Van een familielid een Samsung Galaxy S4 gekregen. Hij pakte de simkaart niet van mijn provider. Simkaart was 8 jaar oud dus die vervangen leek een logische stap. Via facebook Samsung al benaderd waar het aan zou kunnen liggen. Via facebook messenger duurt het zeer lang voor je een respons krijgt. En als je dan een reactie krijgt is het een vraag waarvan je het antwoord al reeds heb gemeld. Vandaag dus gebeld met Samsung in de hoop dat het dan sneller zou kunnen. Maar helaas, na het noteren van mijn gegevens naam, mailadres want er zou een account gemaakt worden en ik zou nog per mail benaderd worden ………… ruim 13 minuten aan de telefoon gezeten. Dingen die de medewerker aangaf waren niet terug te vinden op mijn telefoon. Schijnbaar werd het toen te moeilijk voor de dame want ik werd gewoon opgehangen!!!

De telefoon en dit merk zijn we klaar mee!

Medewerker op haar kop voor ophangen. Wanneer het per ongeluk zou zijn geweest was er vast teruggebeld daar ik met nummer weergave had gebeld!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Galaxy klacht