Klacht: Reparatieservice binnen één uur

op 06 januari 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Afgelopen vrijdag hadden wij een afspraak staan om de Samsung S9 te laten repareren. De vingerprintsensor was stuk. Op de site wordt aangegeven dat een reparatie maximaal een uur duurt. Juist door deze informatie hebben wij besloten om geen gebruik te maken van de ophaalservice waardoor je 3 werkdagen je telefoon kwijt bent.
Mijn zoon (15 jr) had de afspraak in de agenda van Samsung om 15.00 uur, met een duidelijke probleem omschrijving.
Daar aangekomen blijkt dat het bewuste te vervangen onderdeel wel ergens aanwezig zou moeten zijn, maar was niet traceerbaar. Om deze reden moest het onderdeel besteld worden en zou pas de volgende dag gerepareerd kunnen worden.
Wij wonen niet in amsterdam en zijn met openbaar vervoer ongeveer
€ 25,00 per persoon kwijt. Dat betekent heel simpel dat we om de telefoon te laten repareren €100,00 (2 personen 2x retour amsterdam) achter de wagen zijn, omdat er bij de Samsung Service Center niet goed gekeken wordt in de voorraad, of spullen kwijtraken. Juist door van te voren een afspraak te maken en de klacht duidelijk te omschrijven, mag je verwachten dat alle onderdelen die met die klacht te maken hebben aanwezig zijn en ook terug te vinden zijn. Dit probleem hebben we ter plaatse ook besproken met de medewerker, maar deze ging hier niet op in. Er was geen sprake van een tegemoetkoming in de kosten omdat wij extra hebben moeten reizen.

Ik wil graag reiskosten vergoeding terug ontvangen. Van te voren is duidelijk het probleem kenbaar gemaakt. Samsung Service Center wist van te voren wat het probleem was en had hier op kunnen anticiperen. Het mag niet ons probleem worden dat de medewerkers de juiste artikelen niet meer terug kunnen vinden.
Graag restitutie van 2x €25,80 voor de extra reiskosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Huisman