Klacht: Remote one ab

op 02 juli 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een ae55mu7040 tv en kreeg en one remote afstandsbediening
Deze deed het niet meer en kreeg op de normale manier niet meer de ab openen (normaal druk je zwarte ovale knop achterop in en schiet zwart bovenstuk omhoog en schuif je hem open) Lukt zelfs met haardroger niet (op forum gelezen dat dat een ander was gelukt want ik ben dus zeker niet de enige met die probleem)
Er zitten geen knoppen op de tv zelf dus de tv kan je dan niet eens uitzetten (evt stekker uit stopcontact ) Belachelijk
Enige manier was deels openbreken want je kan wel een (betaal) app downloaden maar dan vraagt de tv om toestemming en gelukkig door openbreken deed de ab het een beetje om dat te realiseren
Dit was gisteravond om 23uur.

Bel ik vandaag klachtservice. Commentaar gelijk dat ik zelf ab heb gesloopt en kan nieuwe kopen. Mijn verhaal aangegeven dat dit belachelijk is. Wie maakt een tv zonder knoppen als nood en een ab die als de batterijen losgeschoten zijn met geen mogelijk open te krijgen is en je niks kan. Ze zou met een collega praten wat ze kon mocht doen. Zet met 15min in de wacht. Ik uiteindelijk maar opgehangen want moest mijn kind ophalen op school. Bagger product en bagger service

Als ik een vervangende ab krijg

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wildcreed