Klacht: promo actie

op 13 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

omdat mijn vrouw een echte Samsung fan is, heb ik voor Moederdag een Samsung Galaxy tab S6 lite gekocht via media markt. ik heb voordat ik deze bestelde (begin mei) bij de Samsung helpdesk support geïnformeerd naar een actie waarbij je een gratis cover twv € 70,00 ontvangt bij aankoop van de S6 lite. Deze actie was geldig tot eind april, maar men verzekerde mij, dat als ik de aangeschafte tablet gekocht begin mei zou registreren vóór 10-5, ik alsnog gebruik kon maken van deze actie. U raadt het al NIET DUS. Ik heb contact gehad via Messenger, (wat zéér moeizaam verliep), en het komt er dus op neer dat ik géén aanspraak kan maken op de gratis cover. Ik vind dus dat ik verkeerd ben ingelicht door mensen die echt niet weten wat bij dit bedrijf gaande is en welke voorwaarden en acties actueel zijn.

ik wil de mij beloofde cover alsnog ontvangen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n peter