Klacht: Pre order actie Samsung Galaxy s21

op 05 mei 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aankoop op tijd geregistreerd. Tot nu toe oordopjes en smarttag nie ontvangen. Bijna 2 maanden aan het mailen. Ik heb Samsung Galaxy S21 geleasde (namens Evollis) via Samsung e store. In de voorwaarden staat dat de aankopen via e store doen niet aan de actie, met uitzondering van lease namens Evollis. Mijn aanvraag wordt elkę keer afgewezen. Ik heb alle benoodige documenten gestuurd, incl. lease overeenkomst en actie voorwaarden (het lijkt op alsof ze die niet kennen). Elke keer wordt mijn aanvraag opnieuw afgewezen en ik ben al meerdere keer (door Samsung) verwezen naar de winkelier (naar Samsung) om dit op te lossen. Van de kasje naar de muur gestuurd. Ik ben hier al moe van.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de beloofde oordopjes en SmartTag ontvangen. En zeker een sorry!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alicja_s