Klacht: Ophaalservice Express

op 09 oktober 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Je kunt er voor kiezen om je (telefoon) toestel nog sneller te laten repareren door deze te laten ophalen met de express service, De kosten zijn €24,95 maar dan heb je de telefoon wel binnen 1 (werk)dag gerepareerd terug. Deze afspraak heb ik op een zondag ingepland op de website van Samsung. Maandag werd de telefoon netjes opgehaald. Maar dinsdag avond (speciaal er voor thuis gebleven) werd de telefoon niet terug bezorgd terwijl dat wel de afspraak was. Contact opgenomen met Dynalogic zij voeren de bezorging uit voor Samsung dat ik mijn €24,95 terug wilde. Nee dit moest bij Samsung terug gevraagd worden. Gelijk telefonisch contact opgenomen met Samsung. Zij gingen overleggen met een andere afdeling. Het antwoord: Omdat ik de afspraak op een zondag had gemaakt telde de Express ophaal service niet. Ik vroeg toen waarom je dan wel voor die optie kon kiezen en ze de mensen daar voor lieten betalen? Daar kreeg ik geen antwoord op. Toen ik om een leidinggevende vroeg was dit ook niet mogelijk. Ik heb toen weer terug gebeld maar kreeg weer het zelfde antwoord. Ik kreeg mijn geld niet terug. Ik voel mij opgelicht! Ze bieden de klanten dus iets aan en laten je betalen voor iets wat helemaal niet mogelijk is. Ik neem aan dat als je zondag een afspraak maakt en zij zetten in hun voorwaarde geldig op werkdag dat die afspraak dus gewoon ingaat op de maandag. Ik hoop dat diegene die dit lezen het begrijpen want de klantenservice van Samsung meerdere malen het verhaal uitgelegd maar zij snappen er nets van.

Als ik mijn €24,95 terug gestort krijg.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessy_andy