Klacht: oortjes

op 03 mei 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw,

In eind februari heeft onze leverancier een Samsung s10 besteld.
Echter hoefde ik pas in April mijn toestel te verwisselen dus heb ik die toen ook pas ontvangen.
Nu wilde ik een paar weken terug (toen ik mijn toestel ontvangen had)mijn toestel aanmelden voor de oortje. Helaas blijkt dan dat ik mijn gratis oortjes niet meer kan bestellen omdat dit niet voor 8 april is. Dit vind ik raar want hij is wel binnen de gestelde termijn besteld. Eerder kon ik ze niet bestellen want ik had nog geen gegevens van het toestel en de bestelling dus het zou niet rieel zijn als ik ze nu niet meer kan ontvangen omdat ik mij niet eerder kon aanmelden hiervoor.

met vriendelijke groet,

Natasja

Gewenste Oplossing:

Wanneer jullie gezien de situatie coulance toepassen en alsnog na de ontvangen gegevens van het toestel de oortjes waar ik recht op heb toegestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door natasja@mijneenloket.nl