Klacht: Note 9

op 06 juli 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een nieuwe note 9.
Er zat een krasje op de vingerafdruksenzor aan de achterzijde waardoor ik deze ter reparatie moest opsturen naar dynafix. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg een mailtje dat mijn toestel gerepareerd kon worden voor 316,21. Belachelijk duur. Heb het bedrag meteen betaald. Waarna het toestel de volgende werkdag bij mij thuis bezorgd zou worden. Heel de dag gewacht. Niets binnen gekomen. Met dynafix dynalogic en samsung gebeld en kreeg van ieder te horen oh wat vervelend voor u. Maar niemand wist mij te vertellen waar mijn toestel was. Na heel wat gesprekken te hebben gehad met alle drie de bedrijven werd mij toegezegd dat het toestel over twee dagen geleverd werd. Daar kreeg ik weer een bevestigingsmail van. En weer thuis wachten heel de dag voor niets. Heb twee weken later mijn testel terug na heel wat telefoontjes en lopende claims (waarvan ze niets kunnen zeggen omdat het in behandeling is) nu heb ik een note 9 teruggekregen en als ik mijn camera start heb ik een zwarte vlek op iedere foto die ik maak. De lens aan de buitenzijde is schoon. Heb weer met samsung gebeld en nog een claim neergelegd. Zij adviseren mij om het toestel op te sturen waar ik dus helemaal geen zin in heb. Moet alles weer uit het toestel aan apps wissen en wie weet hoe lang ik dan weer het toestel kwijt zal zijn. Hebben jullie ideen of moet ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen? Heel wat kosten al gemaakt met het bellen naar dynafix en twee vrije dagen ingeleverd om het toestel terug te krijgen met een zwarte vlek in de lens.

Nieuwe note 9

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dejanboricic